sobota, 3 października 2009

Ludzka głupota - z życia wzięte

Byłeś świadkiem czyjegoś głupiego, nieodpowiedzialnego, kretyńskiego... zachowania?
Podziel się tymi wydarzeniami, żeby innych przestrzec do czego zdolni są ludzie i czego mają się wystrzegać.
Pamiętaj, piętnujemy postępowanie, a nie ludzi!

Ja podam dwa przykłady:

1. Dziewczyna odchodzi od miłości swojego życia do innego, żeby sprawdzić czy przypadkiem z innym nie będzie jej lepiej.

2. Matka zostawia męża z trójką małych dzieci i idzie, Bóg wie gdzie, a z rodziną niech się dzieje co chce.

Zapraszam do dzielenia się w komentarzach.

3 komentarze:

Amu pisze...

ad. 1. Podlej w życiu czuć sie nie można... przynajmniej nie na tym etapie. Dziękuję za to, co razem przeżyliśmy... Byłem w niebie na ziemi, wiele poświęciłem, wiele się nauczyłem i może niczego bym nie żałował. Niech Bóg ma mnie w opiece... a Ją puknie w głowę. Najbardziej w życiu boli, gdy ktoś zadecyduje o Twojej przyszłości...

Loose pisze...

http://www.youtube.com/watch?v=c_Q0pw7B8aI&feature=PlayList&p=11E7A5F655208BFD&playnext=1&playnext_from=PL&index=33

tłumacznie tu:
http://www.tekstowo.pl/piosenka,xavier_naidoo,bevor_du_gehts.html

pozdrawiam

Amu pisze...

Ten wpis niejako jest mi bliski, więc sie rozgoszczę w komentarzach :P

To jest świetna piosenka, sami sprawdźcie.

"A co jeśli zechcę zerwać?
Wyśmiać ci się w twarz,
co byś zrobiła?
A co jeśli rzucę się na ziemię
nie mogąc już tego znieść?
Co byś zrobiła?

Przyjdź, złam mnie!
pogrzeb mnie, pogrzeb mnie
już z tobą skończyłem.

A co jeśli zechciałbym walczyć
żebrać przez resztę życia,
co byś zrobiła?
Mówisz, że mnie potrzebowałaś.
Więc na co czekasz?
Nie uciekam od ciebie.

Przyjdź, złam mnie!
pogrzeb mnie, pogrzeb mnie
już z tobą skończyłem.
Spójrz w moje oczy
zabijasz mnie.
Wszystko, czego chciałem to Ty.

Próbowałem być kimś innym
ale wydaje mi się, że nic się nie zmieniło.
Teraz wiam kim naprawdę jestem wewnątrz
w końcu odnalazłem siebie
walczę o szansę.
Teraz wiem kim naprawdę jestem.

Przyjdź, złam mnie!
pogrzeb mnie, pogrzeb mnie
już z tobą skończyłem.
Spójrz w moje oczy
zabijasz mnie.
Wszystko, czego chciałem to Ty.

Przyjdź, złam mnie!
złam mnie!
złam mnie!

A co jeśli zechcę zerwać?

http://www.youtube.com/watch?v=qF1wZQzpeKA