poniedziałek, 9 lutego 2009

Studenckie "pomoce" naukowe - part.2

Jeszcze perełki ze skryptu teologii moralnej :)
Nie będę przeklejać tych wszystkich zabawnych tez...
Aby odzwierciedlić zawartość skryptu wklejam wypowiedź Kachorki:

tych błędow jest tu tyle ze mi wyskoczył w wordzie komunikat "Funkcja ABC zostaje wyłączona z powodu zbyt dużej ilości wyrazów do poprawy"


Oto krótkie przykłady:
"Nie mozna byc prawdziwe uczniem chrystusa bez przyjecia podst daru jakim jets"
"Jednak to przymeirze ejst twrala wspolnota osobowa wiara nie ogranicza sie ytlko do tego aktu ale ma byc całozyciowa postawa a wiec ma to byc tożsame z wirnosći aprzymierzu."
"Bóg jako zbawiciel jest przedmiotem nadziei jako zbawiciel"
"Skrajnością jest skrajny sytuacjonizm eytczny."
Ponadto:
- pokuj
- natóra
- dopuki doputy...
- żadko
i inne...

:) Przebrnełąm przez to... jeszcze jedno czytanko mnie czeka i porobię notki, żeby jutro przed egzaminem tylko popowtarzać...

Mam dla Ciebie questa... W nagrodę będzie moje "dziękuję".
Porusz modlitwą, choćby króciutką, niebo, bym to jutro zdała...
Chcę takie pytania na które znam odpowiedź. I... wystarcy mi 3! :D

Brak komentarzy: